تبلیغات
پیش به سوی اندامی متناسب - روز دوم زیکزاکی
پیش به سوی اندامی متناسب

کالری کمتر........... زندگی سالمتر......... خوش هیکلتر

یه روز دیگه زیکزاکی 21/10/88

ذومین  روز زیکزاکی یکشنبه/21دی/88
وزن امروز  ؟
ساعت بیداری صبح 8
صبحانه چای و 2قند و 2کشمش30کالری
میان وعده سیب 100کالری
ناهار سبزیجات پخته(کدو هویج فلفل )نارنج و 3قاشق ماست150کالری/سیب و چای . قند 100کالری
میان وعده

سیب 100کالری

شام سبزیجات پخته و نارنج و یک قاشق ماست پرو بیوتیک کم چرب150کالری
میان وعده  انار و خیار چای با قند150کالری
مکمل ها لووتیروکسین-فرفولیک-ب کمپلکس-زینک
کالری مکمل ها 10کالری 
مایعات مصرفی اب چای
کالری مایعات -----------
خواب بعد از ظهر -----------
ساعت خوابیدن شب     
جمع کل کالری 750کالری

بچه های عزیزم دوستای مهروبونم سلاممممممممممممممم 

منم متل خیلی ها توی یه خانواده ای هستم که اصلا دغدغه ای واسه وزنشون ندارنچون انگار متابولیسمشون بر عکس من 1000.....تازه اونا هی میگن چرا تکون نمیخوریم و اینا اما من نمیدونم چرا یه چند وقتیه متابولیسمم کم شد و....

من تا پارسال اصلا به کالری و...فکر نمیکردم و شیرینی و غذا و..میخوردم بدون چاقی اما حالا  .. ....من باید هر روز چشمامچیزیای خوشمزه ای که بابایی میاره رو ببینم اما نمبتونم بخورم..اگه بنود باز قابل تحمل بود اماوقتی بقیه دارن شام و ناهار مفصل میخورن و یا شیرینی و کلوچه و کیک و تنقلات میخورن من الکی میگم خوردماما مثلا اگه بگم من هیچ چیزیهایی بابایی میاره به جز علفیجاتو نمیخورم دروغ نگفتم من نمیدونم چرا هر چیزی رو که بخورم یا نخورم این بدنم باهاش خودشو سازگار میکنه مثلا اگه هرروز خیار بخورم یا ماکارونی فرقی نداره  2روزه  فرقش از بین میره و عادت میکنه

به هر حال من خیلی مقاومم چون هر روز در برابر کلی چیز های پرکالری و خوشمزه مقاومت میکنم   اما بالاخره یه روزی میرم جاده خاکی و کلی خاک بازی میکنم و باز میگم تو ادم بشو نیستی که نیستی../باید یه راه حل درستی رو پیدا کنم چون نمیشه که تا اخر عمر این جوری باشم ..به من که خیلی ها میگن لاغری و اندامت خوبه و تا پارسال که به من میگفن برام عجیب بود و تا به حال در موردش فکر نکرده بودم ...میگفتن چقدر سبکی و اینا ...اما الانم میگن ولی خوب خودم راضی نیستم مثلا یه جاهایی معلوم نیست خوب اما خودم میدونم که چاقه .. من باید مثل قبل بشم مثل یه شهره خوش هیکل قبلا ...من بیشترین هدفم که مهمترین هدفمه اینه که با یه سری ادم سر وکار دارم که دغدغشون هیکل و فیافس و کلی هم مهمه ها .. به خاطر همین روز به روز سعی میکنن به روز تر و خوش هیکلتر باشن .تازه من یه سری ادمهای که چند وقته ندیدمشون و قراره تا اخر سال ببینمشون رو توی نوبت دارم  چون اگه ببینم چاق شدم کلی ضایع میشه ....نمیخوام بگم از روی ظاهر نظرشون عوش میشه ولی بالاخره مهمه

ادم های دور و بر من خود شیفتن ...واسه همین من نباید کم بیارم ..خوب یه جورایی حق دارن

 راستی در مورد اب کرفس شما چیزی میدونین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مایکی از دوستامون مدله ازش پرسیدم چی میخورین گفت اب کرفس  حتمی و...حالانمیدونم خوبه یا نه..البته اون که کلی مانکنه و پول در میاره...

ما کی باشیممممممممممممم

رژیم‌های جالب و خواندنی ستارگان هالیوود!!

 

girlsmod.mihanblog.com

"جنیفر لوپز" خواننده و بازیگر، غذاهای چرب و خوشمزه دستپخت مادرش را دیگر به كلی فراموش كرده است. او برای صبحانه نان سوخاری و قهوه می‌خورد، نهار تنها سبزیجات و برای شام، سالاد سبزیجات با ماهی، جوجه و یا تكه‌ای گوشت می‌خورد. برای دسر نیز ورزش می‌كند.///"جنیفر انیستون" بازیگر، همیشه در رژیم است، او متابولیسم خوبی ندارد كه این نتیجه خوردن ساندویچ و همبرگر و سیب زمینی سرخ كرده در گذشته است. اما در عوض او اكنون اندام مناسبی دارد.///"كلاودیا شیفر"، مانكن مشهور كه برای اولین بار از آلمان به آمریكا رفته بود، برای اولین عكس‌های خود مجبور بود 8 كیلو لاغر شود. كلاودیا رژیمی‌ساده گرفت: آبمیوه، آجیل و ماست برای صبحانه؛ سوپ سبزیجات و آبمیوه برای نهار؛ غذایی چینی و یا فرانسوی برای شام بدون شیرینی جات و كیك. //"مگ ریگان"، بازیگر هالیوود، زمانی كه در انتظار ضبط فیلم است، شروع به ورزش می‌كند: سه بار در هفته می‌دود و تمرینات یوگا انجام می‌دهد./زمانی كه "بروك شیلدز" می‌خواهد سریع لاغر شود، از معجون مخصوص خود یعنی میوه وخمیر مایه استفاده میکرد./"ملانی گریفیتس" اكنون چهل ساله است، اما بسیاری می‌گویند كه الان بهتر از هر زمان دیگری بنظر می‌رسد. او هر روز صبح یك استكان توت، یك قاشق غذا خوری سویا، نصف استكان آب سیب و یك استكان یخ می‌خورد. و زمانی كه لازم است زیاد لاغر شود، فقط میوه می‌خورد.در سراسر جهان معتقدند كه متخصص اصلی برای حفظ اندام بسیار زیبا "سوفیا لورن" است. او بسیار كم گوشت می‌خورد و به مقدار زیاد آب می‌نوشد. او به چیپس، سیگار و مشروبات الكلی لب نمی‌زند. پنیر، سبزیجات و میوه، مواد اصلی در رژیم او هستند.

                     نکته هایی  برای ورزش در منزل

36879

 

 

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که علاقه ی زیادی به ورزش دارید اما به دلیل کمی وقت و زمانتان نمی توانید به این کار برسید،در این مقاله ۱۰ توصیه ساده اما مفید برای شما داریم .

ورزش هایی که در ا ین مقاله قصد داریم بررسی کنیم ورزش و نرمش هایی اساسی هستند که بدن شما را تندرست و شاد نگه می دارند و هیچ تفاوتی با ورزش هایی که در سالن های ورزشی داده می شود تفاوتی ندارند.اگر شما فردی شاغلی هستید اصلا نگران نباشید زیرا این ورزش های تنها مدت کوتاهی و ده دقیقه از زمان شما را می گیرد و شما می توانید با شادابی بیشتری به کارهای تان برسید.

اکنون به این حرکات ورزشی می پردازیم :

بسیاری از ورزش هایی که افراد می خواهند با کمک سی دی های آموزشی در منزل انجام دهند نیازمند یک سری از وسایل خاص است مانند:تردمیل یا دوجرخه و …. حتما باید با این وسایل انجام شود اما ورزش هایی که در این جا به شما پیشنهاد می کنیم تنها به یک فرش نیاز است که شما در اثر انجام حرکات ورزشی دچار کمردرد نشوید.بهتر است یک ملحفه ای تمیز را بر روی فرش خود پهن کنید تا احیانا اگر در اثر حرکات ورزشی عرق کردید به فرش شما منتقل نشود از ملحفه ای استفاده کنید که لیز نباشد که شما در هر حرکت مجبور باشید زمانی را برای صاف و مرتب گردن این زیر انداز اختصاص دهید.زمان ۱۰ دقیقه را هر روز به یک ناحیه خاص از بدنتان اختصاص دهید مثلا یک روز بر ناحیه شکم،باسن،سینه ها،بازوها، و …. متمرکر کنید.
به این نکته مهم دقت داشته باشید درست است که زمانی که برای ورزش اختصاص می دهید کوتاه است اما مهم ترین مساله این است که اگر شما این کار را در دراز مدت انجام دهید اثر و نتیجه ای قابل توجه دریافت خواهید کرد.هیچ گاه حرکات ورزشی را تند و با سرعت انجام ندهید کاملا با آرامش و در سرعت معمولی این کار را انجام دهید.
ورزش را در ابتدا با حرکاتی مانند چرخاندن سر و گردن یا دست ها آغاز کنید زیرا این ورزش های حرکاتی هستند که بر روی تمام بدن شما تاثیر مستقیمی را می گذارند و شادی و سر زندگی شما را در طول روز تامین می کنند .ورزش های مداوم و متناوب تنها بر روی این موضوع تاکید دارند که شما باید حرکات ورزشی را به طور متناوب و بدون وقفه انجام دهید حتی اگر زمان این کار ۱۰ دقیقه باشد.و هر ورزشی را که می خواهید انجام دهید باید کامل انجام دهید و بعد به سراغ حرکت ورزشی دیگری بروید.همان طور که گفته شد برای اینکه نتیجه ی بیشتری از ورزش هایتان بگیرید باید در هر روز بر یک ناحیه بدن تان تمرکز کنید و این حرکات را انجام دهید اما قبل از این که حرکات اختصاصی مربوط به هر روزتان را انجام دهید به شما توصیه می کنیم یک حرکات کلی مانند چرخاندن مچ دست و مچ و قوزک پاهایتان،یا چرخاندن سر و بازوها را آغاز کنید و بعد به این حرکات احتصاصی بپردازید.
بعد از مدتی که این حرکات را به طور مداوم انجام دهید شاید باورتان نشود اما متوجه می شوید که چربی های بدنتان شروع به از بین رفتن می کنند و از دست چربی های اضافی بدنتان راحت می شوید و اگر برای همیشه این کار را انجام دهید متوجه می شوید که چربی های بدنتان به عضله تبدیل خواهند شد.حتی اگر به این موضوع علاقه مند شدید و می خواهید تاثیرات ورزش تان را هر چه سریعتر مشاهده کنید به شما توصیه هایی داریم :

* شما می توانید یک بطری را از آب پر کنید و از آن به عنوان هالتر/ دمبل استفاده کنید و هر روز صبح با این حرکات می توانید چربی های اضافی بازوهای تان را که ممکن است شل شده باشند و باعث آزار شما شوند را با این کار ساده تبدیل به عضله کنید.

* از یک چوب دستی استفاده کنید.ممکن است بسیاری از افراد یک چوب دستی را در منزل نداشته باشند شما می توانید از لوله جارو برقی برای این کار استفاده کنید و این لوله ی بلند را به مدت ۱۰ دقیقه از جارو برقی تان جدا کرده و بعد متصل نماید یا این که از یک عصا برای این کار استفاده نمایید.این چوب دستی را بر روی پشت خود قرار دهید و آن را بالا و پایین کنید تا چربی های موجود در پشت شما از بین بروند یا این که از این چوب برای حرکات دراز و نشست استفاده کنید،این چوب را بر روی جلوی خود قرار دهید و از آن به عنوان یک وسیله ی کمکی برای بالا آمدن استفاده کنید،در این صورت افرادی که قادر به انجام حرکات دراز و نشست نیستند با سهولت بیشتری می توانند این کار را انجام دهند .

* شما می تواتید از یک کش یا نخی که حالت کش سان داشته باشد استفاده کنید و یک سر این کش را در یک دست خود و سر دیگر را در دست دیگر خود بگیرید و آنها را به هم دور یا نزدیک کنید با کمک این حرکت باز بر روی عضله های پشت بازوی خود کار می کنید و باعث می شود افرادی که دارای بازوهای بزرگی هستند با این کار به از بین رفتن بازوهای شان کمک شایانی می شود .

* حرکاتی را که بر روی عضلات دست،پا،سر،گردن، خود انجام دهید با احتیاط کامل انجام دهید و مواظب باشید که این حرکات آسیبی را به این نواحی از بدن شما وارد نسازد زیرا این اعضا بسیار حساس هستند و با کوچکترین ضربه ای آسیب می بینند .

* شما در یک یا دو ماه اول این حرکات را هر روز و به مدت ۱۰ دقیقه می توانید انجام دهید اما بعد از این مدت شما می توانید این زمان را از ۱۰ دقیقه به ۳۰ دقیقه افزایش دهید.زیرا بعد از گذشت یک یا دو ماه بدن شما آمادگی بیشتری را برای افزایش زمان ورزش کردن دارد و با مشکل جدی مواجه نخواهید شد اما باز هم متذکر می شویم که بر روی یک سری از اعضای خاصی که تاکید شد حساسیت بیشتری داشته باشید .
این موضوع که شما هر روز ۱۰ دقیقه را به ورزش کردن اختصاص دهید بسیار بهتر از این موضوع می باشد که شما یک ساعت اما هفته ای یک یا دو بار ورزش کنید .

* مکانی را که برای ورزش کردن انتخاب می کنید باید محیطی باشد که کاملا آزاد باشد و شما حین ورزش کردن نگران این موضوع نباشید که دستتان یا پای شما حین انجام حرکات ورزشی به گلدان یا میز نخورد و دغدغه ی خاطر داشته باشید .اگر هنگام حرکات ورزش متوجه شدید که در ناحیه هایی مانند کمر،گردن،سر دچار عارضه شده اید بهتر است ورزش را متوفق کنید زیرا این موضوع نشانه ای است که شما این حرکت ورزشی که مربوط به این ناحیه میباشد را درست انجام نداده اید به همین دلیل در این ناحیه احساس درد و ناراحتی می کنید .

* موضوع دیگری که فوق العاده اهمیت دارد نحوه ی صحیح دم و بازدم شما در حین ورزش کردن می باشد شما باید به درستی و صحیح تنفس خود را کنترل کنید و بدانید که چه زمانی باید دم و یا چه زمانی بازدم را انجام دهید زیرا در غیر این صورت در حین انجام حرکات ورزشی با کمبود اکسیژن مواجه می شوید .

* اگر در فصل تابستان هستید بهتر است کولر و وسیله ی تهویه ی منزل تان را در حین حرکات ورزشی خاموش نگه دارید و فقط پنجره های منزل تان را باز کنید تا هوای اتاق در حین ورزش جابه جا شود،زیرا شما در حین انجام حرکات ورزشی دچار تعریق می شوید و اگر کولر یا هر وسیله ی تهویه ی دیگری روشن باشد باعث می شود که دچار درد عضلانی یا سرماخوردگی شوید.

* در آخر نکته ای که توصیه می شود برای این که انگیزه بیشتری برای ورزش کردن در منزل داشته باشید توصیه می شود هنگامی که می خواهید حرکات ورزشی را آغاز کنید بهتر است موزیکی در سالن یا اتاقی که در حال ورزش کردن هستید پخش شود زیرا در این صورت حرکات ورزشی را با شوق بیشتری انجام می دهید.


نوشته شده در دوشنبه بیست و یکم دیماه سال 1388 ساعت 12:30 توسط شهره آفاق نظرات | |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت