تبلیغات
پیش به سوی اندامی متناسب - 26 دی ماه 1388 هفتمین زیکزاکی
پیش به سوی اندامی متناسب

کالری کمتر........... زندگی سالمتر......... خوش هیکلتر

زیکزاکی شنبه26/10/88
وزن امروز  ؟
ساعت بیداری صبح  8
صبحانه

چای +  قند20کالری وشکر ممصنوعی4کالری و ابنبات بدون شکر5کالری

میان وعده  خیار30کالری
ناهار  کلم و بادنجون و کرفس بخارپز خیلیزیادو نارنج  و نصف لیوان دوغ200کالری
میان وعده  چای ابنبات و هویج100کالری
شام  یه تیکه مرغ بزرگ300کالری و سوپ مرغ50کالری.نوشابه لایت10کالری
میان وعده  ماهی تن در اب پونل250کالری
مکمل ها لووتیروکسین-زینک/فرفولیک.ب کمپلکس.
کالری مکمل ها 10کالری
مایعات مصرفی  چای -اب
کالری مایعات  -------------
خواب بعد از ظهر ------------------------
ساعت خوابیدن شب  
جمع کل کالری   900کالری

 

                               دوستای نازنین و خوش اندام سلا م

صبح شنبه دل انگیز دی ماه  بدون سرماتون به خیر و شادی و همراه یه برنامه منظم  برای کاهش وزن باشه 

بچه ها عید باستانی نوروز چیزی نمونده .بهمن که بشه دیگر انگار توی سرازیری افتاده و چشم به هم بزنیم عیده و ما با یه هیکل متناسب میریم به استقبالش

تو رو به خدا  امروز و فردا و اینا رو ول کنیم چون مثلا خود من هر وقت یه روز گول خوردم و از روند کاهش وزن خارج شدم باور کنید یه هفته عقب افتادم کاری نداریم کی چه طوری داره رزیم میگیره ...هر کاری که میکنید دیگه حالا باید فهمیده باشین کدوم روش جواب میده  الان دیگه زمان ازمون و خطا نیست ..زمان  زمانه عمله دیگه وسوسه و هوس و اینا مال ما ها نیست ..ماله اون تازه کارای بی ارادس اگه عصبانی هستیم اگه با کسی دعوا میکنیم  یا اگه استرس داریم حتی از نوع مثبتش دلیل نداره گند بزنیم به هیکلیمونخود من هر وقت این طوری کردم تمام کارام مختل شده و حتی گاهی سر کار هم نرفتم چون مثلا دیروزش عین یه 4پا خورده بودم و تازه اول بد بیاریم بود چون اون روزش هم که خونه بودم باز میخوردم!!حتی طرز صحبت کردنم با بقیه و اخلاقم تند میشه و باور کنید انگار تمام کهکشان ها هم دارن منو توی چاه هل میدن گاهی تلفنهای بد و اتفاقهای نا خوشایند  

 هم که داشتم اغلبش ماله همین زمانهاستاینا گفتم که برای خودم دوره بشه ..شما ها که خوبیدمن اگه بیام لحظات خوب زندگیمو با هیکلم مقایسه کنم ..100%رابطه مستقیم میبینمیعنی باور کنید تمام پیشنهادای کاری و...مال همین زمانهس...من معتقدم به انرزی کهکشانه و عالم و به خاطر همینه که وقتی از خودم راضی باشم تمام عالم به کمکم میان تا اون روزم بهترین باشه...من هر وقت این طوری بودم ..اون روز تلفنهایی که خیلی وقته منتظرش بودم یا ملاقاتایی که برام غیر ممکن بودن یا یه چیزی که خیلی وقته میخواستم انجامش بدم مثل یه کلاسی که اصلا باور نمیکردم که برم و..اینا همه برام اتفاق می افتهمطمئنم شما هم همین طورید  پس تو رو به هر کسی که میپرستیدش ...بیایید این روزها رو به خوبی بگذرونیم تا موفق بشیم ..حتی همدیگرو دعوا کنیم و.. دوستای مهربونم ما داریم تاریخ رو ورق میزنیم..باور کنید سالهای بعد شاید 100سال دیگه ادمهایی در مورد ما ها که با هم داریم به تناسب اندام میرسیم حرف میزنن و شاید جز اولینها بوده باشیم...دوستای با اراده من بیایید باعث نشیم به قول نیاز جونم /بقیه ادمها ازروی چاقی ما به درون زیبای نهفته ما نرسند و خودمون باعث بشیم در مورد ما بد قضاوت کنن

                   پس ما میتوانیم چون ذاتا خوش اندامیم

                  این خانم کریسین دالتون دختر شایسته 2009 امریکاست

                    نگاه کن ...مگه ما چی کم داریم که اینطوری نباشیم؟!!

           دوستانتان چگونه روی وزن شما تاثیر می‌گذارند؟

دوستانتان چگونه روی وزن شما تاثیر می‌گذارند؟

این جمله قدیمی را که شما هر چه می‌خورید هستید فراموش کنید. امروزه تئوری این است، شما چیزی هستید که دوستانتان می‌خورند

   دوستانتان را بپذیرید نه عادات بد آنها را
این جمله قدیمی .....

را که شما هر چه می‌خورید هستید فراموش کنید. امروزه تئوری این است، شما چیزی هستید که دوستانتان می‌خورند. تمام تحقیقات به تاثیر رژیم غذایی فرد مورد علاقه مان و عادات نرمش کردن اوبر روی سلامت ما معطوف شده است.///یک تحقیق طولانی مدت بر روی 12000 بزرگسال به این نتیجه رسید که شانس افراد برای چاق شدن 40 برابر می‌شود اگر همسر یا خواهر یا برادر او چاق شوند- و اگر دوست صمیمی او چاق شود 170 درصد این شانس افزایش میابد. تحقیق دیگری در مجله کانسیومر ریسرچ (CONSUMER RESEARCH) به این نتیجه رسید که دانشجویان مقدار غذایی که می‌خورند بر اساس مقدار غذای همکلاس شان است. و فقط بزرگسالان از این موضوع آسیب نمی‌بینند . تحقیقات جدید نشان داده که کودکان نیز از دیگران در این مورد تاثیر می‌پذیرند.///////

5 روش برای کنترل اشتها
در تحقیقات اخیر در مجله آمریکایی کلینیکال نوتریشن (CLINICAL NUTRITION) بر روی عادات کودکانی با وزن متوسط و با وزن زیاد در رده سنی بین 9 تا 15 سال وقتی که با دوستانشان و غریبه‌ها هستند انجام شده است. آنها پی بردند کسانی که با دوستانشان هستند بیشتر از کسانی که با غریبه‌ها و کسانی که نمی‌شناسند غذا می‌خورند- و دوستانی که اضافه وزن دارند بیشتر از دوستانی که لاغر هستند می‌خورند.

 سارا جین سالوی معاون پروفسور بیماری‌های اطفال در دانشگاه بوفالو، دانشکده داروسازی و بیومدیکال می‌گوید: وزن جوان‌ها و عادات خوردن متاثر از وزن و عادات خوردن دوستان و رفیق شان است. 3/1 از کودکان و 3/2 بزرکسالان که اظافه وزن دارد یا چاق هستند..

عادات بد رژیم غذایی خود را درست کنید
خوب چگونه می‌توانیم مشکلات راحل کنیم؟ اجبار کردن بچه‌ها به ترک کردن دوستانشان با عاداتی که برای سلامتی مضر است بیشتر از اینکه مفید باشد مضر است. سالوی می‌گوید: به اندازه کافی کودک با اضافه وزن بودن و سر و کله زدن با تمام فشار‌های اجتماعی که با آن می‌آید سخت است. جلوگیری از غذا خوردن بچه‌هایی که اضافه وزن دارند با یکدیگر راه حل نیست- دیده شده است که بچه‌های چاق وقتی که تنها هستند بیشتر می‌خورند. والدین باید دارند که به روش دوستانه مشکل را حل کنند، هرگز غر نزنید و نکوهش نکنید. برای مثال: فعالیت بدنی را بیشتر کنید و به عنوان خانواده بهتر غذا بخورید. غذا‌های سالم و مغذی در خانه نگه دارید. نهار و تغذیه سالم به بچه‌هایتان بدهید که با خود به مدرسه ببرند.
7 روش که بچه‌ها را وادار کنید غذای سالم بخورند
شما می‌توانید کار‌ها یا خوردن کسانی که با فرزندتان هستند را کنترل کنید اما شما می‌توانید به خانواده‌تان در مورد سلامتی در خانه آموزش دهید و امید وار باشید که این دانش تا وقتی که آنها خانه را ترک می‌کنند با آنها خواهد بود. یک تکه میوه برای صبحانه به آنها بدهید. اگر فرزندتان عادات سالم خوردن را یاد گرفت بهتر می‌توانند خود را در برابر فشار دوستانشان برای خوردن مقاوم و مجهز کنند.

نوشته شده در شنبه بیست و ششم دیماه سال 1388 ساعت 13:01 توسط شهره آفاق نظرات | |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت