تبلیغات
پیش به سوی اندامی متناسب - نهمین روز 28دی88
پیش به سوی اندامی متناسب

کالری کمتر........... زندگی سالمتر......... خوش هیکلتر

زیکزاکی

چای + قند30 وخیار 30کالری

میان وعده  خیار و گوجه50کالری.قهوه و شکر مصنوعی 2لیوان؟؟؟؟کالری30کالری
ناهار   سبزیجات پخته(بادنجون کلم قرمز شلغم کرفس) و نارنج و یه قاشق ماست پرو بیوتیک200کالری
میان وعده  خیار گوجه  و قهوه120کالری
شام سبزیجات پخته (کرفس بادنجون شلغم کلم قرمز )همراه با ماست پرو بیوتیک و نارنج150کالری
میان وعده خیار30کالری
مکمل ها لووتیروکسین-زینک/فرفولیک.ب کمپلکس.
کالری مکمل ها 10کالری
مایعات مصرفی  چای -اب قهوه
کالری مایعات  10کالری
خواب بعد از ظهر   -----------
ساعت خوابیدن شب  
جمع کل 560کالری 
 موضوع امتیاز  دوشنبه 28 دی ماه 1388
 12 لیوان آب روزانه  1امتیاز مثبت

 نیم ساعت ورزش 1امتیاز و هر 10 دقیقه1امتیاز اضافه(500 طناب 4امتیازو اسکی فضایی نیم ساعت ا امتیاز  /50حرکت کش 1امتیاز)

 امتیاز منفی1
 کالری مجاز روزانه 500کالری /5امتیاز   5امتیاز

 زیباسازی اندام(پوست و مو  ناخون و ماساز ..)1امتیاز

 ماساز پوست1امتیاز
 لبنیات کم چرب/1امتیاز 2قاشق ماست پرو بیوتیک کم چرب1امتیاز
 2لیوان سبزیجلت پخته/1امتیاز   2امتیاز مثبت/3لیوان 2امتیاز=4امتیاز
 مصرف کرب مجاز(عدم مصرف نان برنج بسکوییت و میوه های کرب دار) 2امتیاز  2امتیاز
انتخاب اصلح (کمتر کالری گرفتن و عدم مصرف کرب بالای30)1امتیاز  نخوردن کلوچه فومن و خوردن قهوه1امتیاز
 سرکشی به بچه ها هم گروه و غیره/هر 5نفر 1امتیاز  4امتیاز..اینو حساب نمیکنم چون در مسابقه نیست
 رضایت بالای 80 درصد 1امتیاز  1امتیاز ...حساب نمیکنم چون در مسابقه نیست
 جمع امتیاز امروز شهره گل گلاب  14امتیاز مثبت با کم کردن امتیاز منفی

 

بچه ها ی با اراده و اهل مسابقه سلام و صبح سلام به دوستای با اراده و اهل مسابقه من صبح دوشنبه خوبی رو برای همتون ارزو میکنم و ایشاله که امتیازات امروزتون بیشتر از دیروز باشه البته از نوع مثبتش ها!!!من رو لطفا از سردر گمی دربیارید

بچه ها منم جدول مسابقه صبا جون رو توی پست قبلی گذاشتم و الان نمیدونم با کی هم گروهیم و چه باید بکنم ؟!!اگه شما میدونید من چه باید بکنم ممنون میشم به من بگید و خانواده ای رو از نگرانی در بیارید و البته پاداش و مزدگانی هم حتما در خدمتم....بچه ها من تنبل شدم ..منو کمک کنید ..گاهی سرد میشم ..البته از نوع هوا نه از نوع روحی و روانی ..یه دفعه میزنه به کلم که ول کن بابا!!!من باید افکارم رو درست کنم ..تازه یه  موضوع جدیدی هم دارم که باید واسه اونم که شده وزنمو بیارم پایین!!

من باید توی این مسابقه سریلبد بشم وگر نه توی مسابقه سخت زندگی که کارم زاره!!!دوستای مهربونم لطفا منو دعوا کنید و در مورد جدولم به طور صریح  جواب بدین لطفا

 روز داخلی(- خانه )آفتابی-ساعتی بعد 2:15بعداز ظهر

من ازهمتون ممنونم/اگه  سر درم داران جهان سلطه

 میدونستن که ارتباطات ما از طریق وبلاگ داره وزنمون میاره

 پایین ..اون وقت برای جنگ های امروزه و گرسنگی های بشر و

اختلافات کشورها هم وبلاگ باز میکردن و همه چی حل میشد و

کودکی توی یه بلاد دیگه در اثر جنگ و گرسنگی و فقر و یتیمی

 نمیمرد...ازهمتون ممنونم و مطمئنم  که  ما با اراده الانمون

  در تاریخ ادمهای تاثیر گذاری میشیم.دوستون دارم هوار تا

سوال سوال کمک کمک :کی میدونه که این فهوه فوری نستله یه قاشقه مربا خوریش چند کالریه؟؟؟؟؟ممنونم از شیما جونم و سارای عزیزم که آنلاین پاسخ میدن!!!!

من امروز با وزنه دیجیتالی(دیجیتالم کجا بود؟؟)وزن کردم اما در کمال ننا باوری عدد زشته49.700رو دیدم که فشارم در اون لحظه اوفتاد کف زمین!!یکی برام جمعش کرد!!دیدید ادم میخواد وزن کنه ؟همه پسر خاله میشن ببینن چنده؟؟!!امروز یه موجوده مذکر با لبخند خواست ببینه من چندم؟!!منم ا چشم غره بهش فهموندم که داری فضولی میکنی ها!!!!!!!من با بدنم خیلی بد تا کردم به خاطر همین الان داره تلافی میکنه!!تجربه ثابت کرده اگه من 36ساعت الی 48ساعت ناشتایی بکشم وزنم میاد پایین ..اما الان نمیدونم چرا نمیتونم اینکارو بکنم؟ ؟!! من ابان این کارو کردم اما الان نمیتونم!!!الان هم راضیم به رضای خدا ..ناشکری نمیکنم ولی بااین وضعی که برام پیش اومده اگه وزنم مثل قبل نشه نمیدونم چه فرصتایی رو از دست میدم و به چیزی خیلی وقته دنبالش نمیرسم
                  تنظیم یک برنامه چربی سوزی موفق

تنظیم یک برنامه چربی سوزی موفق

 
کسی که می‌خواهد چربی سوزی کند، خیلی کنجکاو است که ببیند بقیه از چه  روش ها و متدهایی استفاده می‌کنند. مخصوصاً خیلی علاقه مندند که از برنامه تمرینی هنرپیشه ها و متخصصین فیتنس باخبر شوند.
به همین خاطر وقتی یک ..........
برنامه به دست می‌آورند، آنرا منحصراً استفاده می‌کنند. خیلی ها همه سال از یک برنامه غذایی و یک مقدار مشخص کالری استفاده می‌کنند و برنامه تمرینی و کاردیو یکسانی دارند. مسئله این است که وقتی یک برنامه را پشت سر هم و در طولانی مدت دنبال کنید، بدنتان به آن عادت می‌کند.
اگر خیلی وقت است که یک برنامه تمرینی خاص را دنبال می‌کنید و وزنتان پایین نمی آید، باید برنامه تان را تغییر دهید. خیلی ها هستند که همه سال یک برنامه تمرینی کاردیو انجام می‌دهند و یک مقدار مشخص کالری در روز مصرف می‌کنند و متعجبند که چرا وزن کم نمی کنند.
مثلاً فرض کنید که دوستتان به شما پیشنهاد کرده است که یک برنامه کاهش وزن خاص را دنبال کنید که خودش با آن جواب گرفته است. دو مرتبه در هفته تمرین کاردیو و 3 مرتبه در هفته تمرین بدنسازی انجام می‌دهید، و در روز 2000 کالری مصرف می‌کنید. از موادغذایی سالم استفاده می‌کنید و در رژیمتان هم تقلب نمی کنید. اما با همه این حرفها وزنتان پایین نمی آید و اگر هم می‌آید مقدار خیلی کمی است.
پس اگر نمی توانید وزن کم کنید، حتماً باید تغییراتی در برنامه تان اجرا کنید. مثلاً اگر روزانه 2000 کالری مصرف می‌کنید، سعی کنید آنرا به 1800 کالری برسانید. برای وزن کم کردن باید بدنتان کمبود کالری داشته باشد. هرچه این کمبود بیشتر باشد، وزن بیشتری هم کم می‌کنید. حتی می‌توانید جلسات تمرینی کاردیو خود را هم به 3 جلسه در هفته برسانید. اگر این هم جواب نداد، شدت تمرینتان را بالا ببرید و سعی کنید در همان میزان زمان، کالری بیشتری بسوزانید.
خیلی از رژیم های معروف بسیار سختگیر هستند. مربیتان ممکن است به شما بگوید که، "هر طور که شد، فلان مقدار کالری در هفته بسوزان، فلان دفعه در هفته و فلان دقیقه در روز تمرین کن." اما اگر موثر نبود، حتماً باید در آن تغییر ایجاد کنید. این تغییرات می‌توانند خیلی کوچک و جرئی باشند اما در عین حال موثر عمل کنند. یک برنامه تمرینی باید قابل انعطاف باشد تا هر زمان که خواستید آنرا اصلاح کنید.
هرچه رویکردهای بیشتری را امتحان کنید، تغییراتتان بهتر خواهد بود. همیشه یک چیز جدید را امتحان کنید و هیچوقت ثابت و راکد از همان اصول و تکنیک های قدیمی استفاده نکنید. کارهای زیادی هست که می‌توانید انجام دهید. اگر چیز جدیدی به بدنتان ارائه نکنید، خسته خواهد شد.
نکاتی برای چربی سوزی سریع
پایین آوردن سرعت غذاخوردن: یکی از بهترین راه ها برای کم کردن سریع وزن کند غذا خوردن است. احساس گرسنگی که موقع نشستن سر غذا داشته اید، وقتی به اندازه کافی غذا بخورید از بین می‌رود اما 20 دقیقه طول می‌کشد که این پیام به بدنتان برسد. هرچه مدت غذاخوردنتان بیشتر طول بکشد، زودتر احساس سیری خواهید کرد. به جای اینکه به لقمه بعدی غذا فکر کنید، روی هر لقمه ای که به دهان می‌گذارید تمرکز کنید. وقتی غذا را می‌جوید قاشق بعدی را پر نکنید. صبر کنید تا برای قاشق بعدی آماده شوید. این به شما کمک می‌کند کندتر غذا بخورید و سریعتر احساس سیری کنید.
کمتر کردن حجم غذا: خیلی افراد به این خاطر زیاد غذا می‌خورند که بشقابشان را زیاد پر می‌کنند. اگر می‌خواهید بدانید که چطور سریع وزن کم کنید، این یک نکته رژیمی مهم است: هربار موقع غذاخوردن مقدار کمتری غذا برای خود بکشید. اگر واقعاً سیر نشدید می‌توانید  دوباره بکشید اما وقتی بشقابتان را انباشته از غذا می‌کنید محبور می‌شوید که همه را تا ته بخورید حتی اگر سیر شده باشید.
مصرف زیاد سبزیجات: همه انواع سبزیجات برای شما مفیدند، مخصوصاً اگر رژیم داشته باشید. استفاده از انواع و اقسام سبزیجات به شما کمک می‌کند سریع وزنتان را پایین بیاورید. سبزی هایی را امتحان کنید که قبلاً استفاده نکرده اید و در رژیم غذاییتان به کشف موادغذایی جدید بپردازید.
متمرکز شدن روی نتیجه نهایی: عجله نکنید که 10 کیلو در یک هفته کم کنید. چون بااین روش به جای چربی ها فقط عضلاتتان را می‌سوزانید. همچنین احتمال برگشتن وزنتان هم بیشتر است. هدف کاهش وزنتان را در ذهن داشته باشید و آهسته و پیوسته به سمت آن پیش روید. گرچه انحراف از رژیم خیلی ساده است اما اجازه ندهید که شما را از مسیرتان دور کند. هر انحرافی هم که پیش آمد، زود به مسیر سابقتان برگردید و دوباره روی هدفتان تمرکز کنید. زیاد به چیزهایی که از دست می‌دهید فکر نکنید. بعد از چند هفته سالم غذا خوردن دیگر هرگز نخواهید خواست که به گذشته برگردید. این یک قدم مهم در پایین آوردن سریع وزن است.

نوشته شده در دوشنبه بیست و هشتم دیماه سال 1388 ساعت 07:35 توسط شهره آفاق نظرات | |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت