تبلیغات
پیش به سوی اندامی متناسب - دهمین روز زیکزاکی
پیش به سوی اندامی متناسب

کالری کمتر........... زندگی سالمتر......... خوش هیکلتر

زیکزاکی29دی ماه88

 قهوه با شکر کندرل  10کالری

میان وعده   -------------
ناهار سبزیجات پخته/بادنجون/کلم قرمز/کرفس/و 2قاشق ماست پرو بیوتیک200کالری 
میان وعده  --------------
شام حلیم بادنجون ابتکاری(3تا بانجون کبابی/2تا گوجه کبابی/2تاسیر/2قاشق ماست پروبیوتیک/ونمک و پودر نعنا)200کالری
میان وعده ---------------
مکمل ها لووتیروکسین-زینک/فرفولیک.ب کمپلکس.
کالری مکمل ها 10کالری
مایعات مصرفی   اب وقهوه
کالری مایعات  -------------
خواب بعد از ظهر 3ساعت
ساعت خوابیدن شب  1
جمع کل کالری420کالری

سلام به همه دوستای نازنینم که قوت قلب من هستن/صبح سه شنبه دی ماه بدون سرماتون به خیر و پر امتیاز باد

امروز اگه به تقویمتون اون گوشه سمته چپ یه نگاه بندازین نوشته 29 دیماه -روز هوای پاک ....نمیدونم برای شما چقدر محیط زیست و حمایت از اون دغدغه هست..اما مطمئنم که هوای پاک وتمیز برای همه موجوداتی که شش دارن و اکسیزن رو تنفس میکنن مهمه و حیاتیه...ما بایستی خودمون به فکر پاکی محیط زیست باشیم و این اراباط مستقیم با سلامتی ما داره ...اینکه ما کمتر از وسائل نقلیه  شخصی استفاده کنیم و  یا در خرید هامون خوراکی هایی با بسته بندیه غیر قابل بازیافت  کمی فکر کنیم و اصلح انتخاب کنیم و  یا زباله هامو ن رو تفکیک کنیم و اینقدر پلاستیک زباله تولید نکنیم و درخت هارو که کارخونه اکسیزن سازی ما هاست رو پاس بداریم و  ازشون محافظت کنیم مثل بچه هامون و خونوادمون  و نذاریم اونا رو از بین ببرن و با مسانی که این کارو میکنن خیلی جدی برخورد کنید ...من که میدونم شما ها همه اینا رو عمل میکنین ..اینا رو واسه خودم گفتم که برام یه دوره بشه

                     پس روز هوای پاک رو در تهرانی دود الود بهتون تبریک میگم

                                                              کاریکاتور 10 آذر88

حالا در مورد اصل کاری:من  که دیروز با وزنه دیجیتال وزن کردم و عدد 49:700کیلو گرم رو دیدم اصلا نا امید نشدم چون به این موضوع کاملا اعتقاد دارم که اگه بدن من خیلیپر رو هست اما زهی خیال باطل من از اون سمج تر و پر رو ترم و ادامه میدم

با بودن دوستای گلی چون شماها که نمیشه جا زد!!!

 موضوع امتیاز  سه شنبه  خط خطی دی ماه 1388
 12 لیوان آب روزانه  1امتیاز

 نیم ساعت ورزش 1امتیاز و هر 10 دقیقه1امتیاز اضافه(500 طناب 4امتیازو اسکی فضایی نیم ساعت ا امتیاز  /50حرکت کش 1امتیاز)

 -------------------
 کالری مجاز روزانه 500کالری /5امتیاز  6امتیاز

 زیباسازی اندام(پوست و مو  ناخون و ماساز ..)1امتیاز

 1امتیاز سشوار مو خواب بعداز ظهر
 لبنیات کم چرب/1امتیاز 1امتیاز/4فاشق ماست پروبیوتیک
 2لیوان سبزیجلت پخته/1امتیاز    2امتیاز /زیاددددددددددد

 مصرف کرب مجاز(عدم مصرف نان برنج بسکوییت ومیوه های کرب دار) 2امتیاز

 2امتیاز
انتخاب اصلح (کمتر کالری گرفتن و عدم مصرف کرب بالای30)1امتیاز  1امتیاز نخوردن پلو مرغ در یخچال و خوردن علفیجات
 سرکشی به بچه ها هم گروه و غیره/هر 5نفر 1امتیاز  3امتیاز
 رضایت بالای 80 درصد 1امتیاز  
 جمع امتیاز امروز شهره گل گلاب15امتیاز

 

 

 

 انگیزه برای کاهش وزن

 

 

 

 خیلی

 

ایجاد انگیزه برای کاهش وزن 

خیلی از افراد چاق، اگرچه می‌دانند افزایش وزن چه مشکلاتی را برای آنان به همراه می‌آورد ولی انگیزه لازم را برای کاهش وزن ندارند. در شروع رژیم غذایی توجه به چند نکته در ایجاد انگیزه لازم است:
۱. وزن شما به طور معمول با افزایش سن و وابسته به شرایط تاهل شما و نیز شیوه های زندگی به مرور افزایش می‌یابد، ولی مهم آن است که از افزایش شدید و پیشرونده آن جلوگیری نمایید و چنانچه وزن و شاخص توده بدنی شما در محدوده طبیعی قرار گیرد، انتظار رویاهای غیرمنطقی دوران قدیم را از سر خود خارج کنید.
۲. برای وزن خود هدف درستی انتخاب کنید تا دچار یاس و ناامیدی نشوید و انگیزه خود را از دست ندهید. این‌که با دیدن یک فیلم یا یک فرد ورزشکار بخواهید تناسب اندام مشابه آنها داشته باشید، در حالیکه توان و وقت فعالیت بدنی مشابه آنان را ندارید، این انتظار از وزن برای شما غیر منطقی است.
۳. فکر معجزه و دارویی که برای شما نقش کیمیا را بازی کند از ذهن خود بیرون کنید. چون متاسفانه چنین اعجازی در عالم امکان وجود ندارد و این را فقط در گپ‌های دوستانی که موفق یا ناموفق در کنترل وزن بوده‌اند یا در تبلیغات رسانه‌ای می‌توانید بیابید.
۴. فرصت کافی به خود بدهید. وزنی که طی چندین سال به دلیل عدم توجه به خود یا هر دلیل دیگری اضافه کرده‌اید، نمی‌توانید در فرصت چند روز یا چند هفته از شر آن راحت شوید. کاهش وزن نیم تا یک کیلو گرم در هفته هدفی منطقی و بدون عوارض خواهد بود، البته در کسانی که دچار افزایش وزن شدید هستند در مراحل اولیه کاهش وزن بیشتری را در هفته می‌توانند تجربه کنند و هر چه به وزن مطلوب خود نزدیک می‌شوند، سیر کاهش وزن آهسته‌تری می‌یابند.
۵ . انگیزه لاغر شدن را در خودتان پایه گذاری کنید نه دیگران. این‌که همسرتان یا نزدیکان شما چه فکر می‌کنند گرچه می‌تواند کمک کننده باشد ولی اگر انگیزه اصلی تغییر در خود شما نباشد، بعد از مدتی رنگ باخته و به افزایش وزنی حتی بیش از وزن اولیه منجر می‌شود.
از طرف دیگر در افراد دچار چاقی مفرط، اگرچه رسیدن به وزن مطلوب شاید تلاشی طولانی را بطلبد ولی مطالعات جدید نشان داده است که کاهش وزن حتی قبل از رسیدن به وزن مطلوب، باعث بهبود کیفیت کلی زندگی، بهبود توان بدنی، بهبود اخلاق و ارتباط با دیگران و بهبود اعتمادبه نفس در بیش از ۹۰ در صد افراد می‌شود. این بهبود کیفیت در موارد مختلف، خود انگیزه کافی برای رژیم غذایی می‌باشد.
لذا توصیه آن است فهرستی از تغییراتی که فکر می‌کنید پس از کاهش وزن آنها را حس خواهید کرد، یادداشت کنید یا در مورد این‌که زندگی تان پس از کاهش وزن چگونه خواهد شد، بنویسید. در اغلب افراد، این کارها به تغییرات بزرگی در زندگی‌شان منجر می‌شود.

در ادامه چند عکس از پاریس هیلتون با لباس راحتی ببینید 

 


نوشته شده در سه شنبه بیست و نهم دیماه سال 1388 ساعت 07:43 توسط شهره آفاق نظرات | |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت