تبلیغات
پیش به سوی اندامی متناسب - یکشنبه 11بهمن ....ما میخواهیم...چون میتوانیم
پیش به سوی اندامی متناسب

کالری کمتر........... زندگی سالمتر......... خوش هیکلتر

یکشنبه 11بهمن کم کالری و یه وعده

---------------------

میان وعده   -------------
ناهار  -----------------
میان وعده  -------------------
شام

    یه نصفه ماهی کبابی و 3تا کدو پخته و 3قاشق ماست و 3قلوپ دوغ 150کالری

میان وعده   کلم برگ +4تا خیار+10تا قارچ+کیوی+کلم قرمز ترشی 150کالری
مکمل ها  ویتامین ب6 لووتیروکسین زینک
کالری مکمل ها  --------
مایعات مصرفی  اب 
کالری مایعات  ------------
خواب بعد از ظهر -------------
ساعت خوابیدن شب
جمع کل  300کالری

موضوع امتیاز یکشنبه11بهمن ماه 1388
 12 لیوان آب روزانه   ا امتیاز 

 نیم ساعت ورزش 1امتیاز و هر 10 دقیقه1امتیاز اضافه(500 طناب 4امتیازو اسکی فضایی نیم ساعت ا امتیاز  /50حرکت کش 1امتیاز)

      

40دقیقه اربی ترک معادل800کالری5امتیاز

بازم میزنم....... 55دقیقه معادل 850کالری7امتیاز

20دقیقه معادل400کالری 5امتیاز

 کالری مجاز روزانه 500کالری /5امتیاز  5

 زیباسازی اندام(پوست و مو  ناخون و ماساز ..)1امتیاز

ماسک پوست1امتیاز
 لبنیات کم چرب/1امتیاز

3قاشق ماست و 3قلوپ دوغ2اماتیاز

 2لیوان سبزیجلت پخته/1امتیاز      3امتیاز

 مصرف کرب مجاز(عدم مصرف نان برنج بسکوییت ومیوه های کرب دار) 2امتیاز

  2امتیاز
انتخاب اصلح (کمتر کالری گرفتن و عدم مصرف کرب بالای30)1امتیاز

    امروز ناهارم پلو مرغ با ته چین بود که صرف نظر کردم 1  امتیاز /شام سبزی پلو با ماهی نخوردم 1امتیاز/شیطونی میخواستم کیک بخورم/1امتیاز

 سرکشی به بچه ها هم گروه و غیره/هر 5نفر 1امتیاز  2
 رضایت بالای 80 درصد 1امتیاز  
 جمع امتیاز امروز شهره گل گلاب  37

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب.....لطفا ببینید.............

سلام به همه شما...خوب که هستین؟!

بچه ها من دیشب فکر کنید میخواستم برم دستشویی یه هویی شیطون 

 اومد ..اومود.....در همون حالت خواب رفتم به طرف...اتاق نه...اشپزخونه!!

بعد   در یخچال باز کردم....و چیزی کخ میخواستم...کیک بود..اما توی

دلم  گفتم ..مگه کالریه نصفه شب حساب نیست؟؟؟بعد یه قاشق برداشتم و

4تا قاشق ماست خوردم که کاشکی نمیخوردم...صبح که پا شدم یه حالت

 ورم داشتم..شما ها با خوردنه ماست این جوری تا حالا شدین؟بعد اصلا از

 خودم راضی نبودم...امشب میخوام شام ماهی و املت بخورم امایه ساعت

مونده به خوابم....چون اگه من ساعت9شب بخورم تا وقت خواب باید

 بخورم...و امشب این قانون رو اجرا میکنم...بالاتنه و رونهام دارن خوب

میشن..باید اربی ترک رو بیشتر کنم..مثلا4بار به جای 3بار..از وقتهای دیگم

میزنم..تا نتیجه بگیریم...بچه ها شما هم ورزش کنین...بیشتر از تغذیه

مهمه...منرونم داره اصلا سفت میشه..قبلا که لاغر میکردم شل بود...البته

من قبلا دوچرخه سواری میکردم و به همین خاطره که مچ پام قویه...و الان

 بازو هام هم سفته و شل و ول نیست..حتی اگه خیلی ریز نشه همین که

عضلانیه خوبه...چون عضله کالری بیشتری میسوزنه..و باید بعاز اینکه شکمم

 اب شد با درازنشت اونو عضلانی کنم...من یکی از چیزایی که دوست دارم

 زانوی قشنگه..زانو برام مهمه..استخونی بودنه زانو رو دوست د ارم ..شما چه

 طور؟بچه ها من وقتی دارم اربی ترک میزنم با دیدن کالری ها ذوق میکنم و

 دوست دارم بیشتر بزنم ..رکورد بزنم!!!!

دوستای مهربونم و خوش هیکلا...چیزی نمونده این بهمن هم داره میره!!

تعطیلات بهمن هم چیزی نمونده که به ما سلام کنه..البته حتمت تا اون موقع

به یه جاهایی رسیدیم...

یه جمله ای امروز شنیدم که گفت:وقتی داری دیگه خسته میشی از تلاشت

و دیگه بریدی.....ممکنه که فاصله تو با موفقیت چند قدم باشه....پس بهتره

 که اگه بریدیم..خسته شدیم...و نتیجه اونی که میخواستیم نمیشه...دست

 از تلاش برنداریم ..چون تا موفقیت راهی نیست...تازه با دست کشیدن کارا

رو خراب تر هم میکنیم...اون لحظهای بریدن و خستگی ...همیشه اونی که

دوسش داری رو به یاد بیاریم...ممکنه اون فرد خودمون با هیکل متناسب

 باشیم..به هر حال هر کاری کردین ..دست از تلاش برنداریم..تا خوش هیکل

 بشیم و بعد از اون به خیلی چیزای دیگه میرسیم...روابط بهتر ..نگاههای

 بهتر... ارامش بیشتر...ارزشمندی برای خود  و.....که شما ها خیلی بهتر به

اونا واقفید....موفق باشید و خوش هیکل

همتون رو خیلی  خیلی دوست دارم..بوس بوس ...

-----------------------------------------------------------------------

چگونه از ورزش کردن لذت ببریم؟

به نظر می رسد که این روزها واژه ورزش مفهومی تازه پیدا کرده است و از آن به عنوان یک کار سخت و طاقت فرسا یاد می شود.

اما چطور می توانیم این طرز تفکر را از بین ببریم؟ برای اینکار باید به ورزش یک نام و مفهوم دیگر بدهیم. مثلاً سلامتی! سلامت بودن یکنوع تفریح است، گاهای یک کار اجتماعی و لذت بخش است. جالبه نه؟ جالب تر هم می شود. در این روند سلامتی با همه تفریخاتش، می توانید اندامتان را هم زیبا کنید، احساسی واقعاً عالی به دست بیاورید، خوابتان را کیفیت بخشید و انرژی بیشتری داشته باشید.

خوب...حالا ببینیم چطور باید چیزی را که دست نیافتنی به نظر می رسد، به دست بیاوریم. برای مبتدی ها اگر ورزش را با کاهش وزن مرتبط کنیم، همه چیز خراب میشود. اگر با این طرز تفکر بیرون بروید، که هر فعالیت و ورزشی که انجام می دهید در واقع برای پایین آوردن و کنترل وزنتان است، دیگر ارزش درمانی ورزش از بین می رود. وقتی این طرز نفکر را کنار گذاشتید، آنوقت است که می توانید از حس ورزش لذت ببرید. مثلاً امشب، من به یک پیاده روی کنار ساحل رفتم، این پیاده روی به طور طبیعی می توانست خیلی خسته کننده و کسالت بار باشد، اما اینبار فقط به دلیل تماشای غروب آفتاب رفتم. و به جای اینکه فکر کنم دارم ورزش می کنم، به فکر این بودم که در زمانی که آمدم بتوانم بهترین غروب آفتاب را تماشا کنم و واقعاً ارزش آنهمه عرق کردن را داشت. من به هیچ عنوان این کار را با ورزش مرتبط نکردم، هرچند وقتی به خانه رسیدم فهمیدم که چقدر از آن پیاده روی و فکر اینکه چقدر کالری سوزانده ام، لذت برده ام.

                                                                                              

باید اعتراف کنم که گاهی اوقات به همین سادگی هم نیست به خاطر همین حتماً باید خلاقیت به خرج دهید و ببینید چه به درد شما می خورد چون ممکن است روشی که برای یک نفر جوابگو است، برای دیگری نباشد. خوب اجازه بدهید با دو و شنای خسته کننده یک نفره یا تمرین کردن در باشگاه شروع کنم. اگر از اینکارها متنفر هستید، پس انجام آنرا از ذهنتان بیرون کنید. اگر این کارها در نظرتان همان عادت همیشگی هر هفته ای است، خوب معلوم است که در ذهنتان به کاری خسته کننده و طاقت فرسا تبدیل می شود. به خاطر همین است که خیلی از افراد آخر سر دست از ورزش کردن برمی دارند. برای جلوگیری از این اتفاق لازم است که کمی فعالیت های تفریحی که از آن لذت می برید هم به تمریناتتان اضافه کنید.

تاحالا فکر رفتن به کلاس رقص به سرتان زده؟ چه رقص های سنتی باشد چه رقص اسپانیایی، عربی یا هر رقص دیگر، از دوستانتان که علاقه مند هستند بخواهید با شما در این کلاسها شرکت کنند. اگر کسی از دوستانتان علاقه مند نبود، این را فرصتی خوب برای پیدا کردن دوستان جدید فرض کنید. بگردید و ببینید که در محلتان کجا کلاس های رقص دایر است. برای شروع یک روز در هفته کافی است. بعد از مدتی احساس می کنید دوست دارید تعداد جلسات خود را بیشتر کنید اما راحت بگیرید. این یک هوس زودگذر نیست که بعد از مدتی فروکش کند.

حالا باید یک فعالیت تفریحی دیگر پیدا کنید که به هفته تان اضافه کنید. فعالیت های مختلفی هست که می توانید از بین آن انتخاب کنید. صخره نوردی،بسکتبال، تنیس، بدمینتون، ایروبیک در آب، و حتی یوگا. اگر به یکی از این فعالیت ها علاقه دارید، ببینید که از کجا می توانید شروع کنید و می توانید دوستان علاقه مندتان را هم با خود ببرید.

برای آندسته از افرادیکه هنوز هیچ فعالیت جالبی موافق علاقه خود پیدا نکرده اند، توصیه میکنیم که کماکان فکر کنند. باید حداقل در دو فعالیت تفریحی ورزشی در طول هفته شرکت داشته باشید.

خوب حالا به تعطیلات آخر هفته رسیدیم. می خواهید این تعطیلات را با دوستانتان بگذرانید. احتمالاً از رفتن به کافی شاپ و رستوران و خرید خسته شده اید. چرا سری به طبیعت نمی زنید؟ اگر در شهر زندگی می کنید، با چند تن از دوستانتان اسکیت اجاره کنید و به طبیعت بروید. همانجا هم می توانید قهوه تان را نوش جان کنید. می توانید ماهی یکبار به اسب سواری بروید. ما اینجا دنبال تنوع هستیم. قصدمان این است که فعالیت های ورزشی را از حالت کسالت بار و خسته کننده و تکراری همیشگی تغییر دهیم. نظرتان درمورد دوچرخه سواری به جای باشگاه رفتن چیست؟ می توانید با دوستانتان دوچرخه هایتان را برداشته و به پیکنیک بروید. گلف چطور؟ مطمئنم خنده تان می گیرد اما وقتی یاد بگیرید مطمئن هستم که خیلی از آن لذت می برید.

اما اگر هنوز هم فعالیت ورزشی-تفریحی مورد علاقه خودتان را انتخاب نکرده اید، چرا همان پیاده روی قدیمی را با دوستانتان امتحان نمی کنید. مطمئنم وقتی با دوستانتان باشید دیگر پیاده روی آن حالت کسل کننده همیشگی را نخواهد داشت.

اگر قصد دارید سلامت باشید، آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. هرچقدر بیشتر تمرکزتان را روی کاهش وزن قرار دهید، کمتر نتیجه می گیرید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به آن فعالیت ورزشی از دیدگاه یک تفریح نگاه کنید. و در انتخاب هایتان خلاق باشید. مطمئن هستم که فعالیت های بیشماری را پیدا خواهید کرد که ضمن حفظ سلامتیتان، از آن لذت هم ببرید

 

                                                                                  

 

 

 

 

 

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نوشته شده در یکشنبه یازدهم بهمنماه سال 1388 ساعت 07:04 توسط شهره آفاق نظرات | |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت