تبلیغات
پیش به سوی اندامی متناسب - شروعی دوباره با انرژی بیشتر
پیش به سوی اندامی متناسب

کالری کمتر........... زندگی سالمتر......... خوش هیکلتر

13بهمن..روز باروونی و خوب 

---------------------

میان وعده   -------------
ناهار  ---------------
میان وعده   ---------------
شام

     ساعت30/11شب:یه سیب متوسط+4تا خیار+یه کوجه کوچک+یه آدامس ریلکس وایت  بدون قند120کالری

میان وعده    ---------------------
مکمل ها  ویتامین ب6 لووتیروکسین زینک
کالری مکمل ها  --------
مایعات مصرفی  
کالری مایعات  
خواب بعد از ظهر  
ساعت خوابیدن شب
جمع کل   120کالری

موضوع امتیاز  پنج شنبه 13بهمن ماه 1388
 12 لیوان آب روزانه    1

 نیم ساعت ورزش 1امتیاز و هر 10 دقیقه1امتیاز اضافه(500 طناب 4امتیازو اسکی فضایی نیم ساعت ا امتیاز  /50حرکت کش 1امتیاز)

       30دقیق معادل 600 کالری

25 دقیقه معادل 500 کالری

بازم میزنم

20دقیقه معادل500کالری

بازم میزنم

 

 کالری مجاز روزانه 500کالری /5امتیاز   5

 زیباسازی اندام(پوست و مو  ناخون و ماساز ..)1امتیاز

 پوست1
 لبنیات کم چرب/1امتیاز

--------

 2لیوان سبزیجلت پخته/1امتیاز   1

 مصرف کرب مجاز(عدم مصرف نان برنج بسکوییت ومیوه های کرب دار) 2امتیاز

 2
انتخاب اصلح (کمتر کالری گرفتن و عدم مصرف کرب بالای30)1امتیاز

     نخوردن غذا و نون سنگک/1امتیاز

نخوردن بیش از اندازه برای امروز1امتیاز

 سرکشی به بچه ها هم گروه و غیره/هر 5نفر 1امتیاز   2
 رضایت بالای 80 درصد 1امتیاز  
 جمع امتیاز امروز شهره گل گلاب  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سلام دوستای گل و مهربون وخوش هیکلم

من بازم پر انرژی شدم....شما ها خیلی کمکم کردین تا بلند بشم...من دیشب بدترین شب زندگیمون داشتم ..من تا11شبداشتم میخوردم..حتی آخر شب یه وعده صبحونه مانند هم خوردم با عسل...خیلی هم شیر کاکائو خوردم..اما سی لاکس نخوردم!!اممممممممممممما نتونستم بخوابم...شکمم پر ازگاز بود ببخشید ها!!تازه فهمیدم اینایی که میگن ترش کردم ..یعنی چی!!!

ببخشید اینا رو گفتم... اما ساعت12 شب ورزش کردم حدودا1800کالری سوزوندم..و اینقدر قیافم آشفتس  که فردا نمیتونم برم برای نذری..چون میفهمن!!!

من باید با ورزش بیشتر جبران کنم....نمیخوام خراب کنم....باید تا امشب هم با فیلم و..اربی ترک بزنم.....نباید بذارم دیر بشه!!!اصلا خلقم هم خراب شده ...با هیچ کسی حرف نزدم...البته مثل آدم!!!من بعد از اینکه یه  ذره روی فرم بیام میخوام برم ....پیش پزشک تغذیه  حالا تا هفته بعد!!

فردا اون فامیلمون قرمه سبزی میدن..سال پیش قیمه بود..اما گفتن این راحتره..برامون بابای و..میرن میگیرن..اما من میذارمش فریز برای یه روز که خواستم تقلب  محدود ها بذارم  میخورم.... باید این همه کالری رو که 3روز گرفتم بسوزونم..الان هم اصلا و ابدا گرسنه نیستم...

همتون رو دوست دارم ..خیلی زیا..بوس.بوسس

 

 

 

Sharon.Stone.amfAR.Cinema.May.2004.jpg

بقیه عکسها ی شارون استون دوست داشتنی  که به سفارش دوست گلمون نورث جون بود رو در ادامه مطلب میذارم..امیدوارم خوشتون بیاد

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چربی های زائد شکم را چگونه از بین ببریم ؟

شکم انسان از عضلاتی قوی پوشیده شده که نگهدارنده اماء و احشاء است . ورزش نکردن ، انجام فعالیت های نشسته و مصرف کالری بیش از نیاز ، موجب تجمع چربی در منطقه شکم می شود ؛ در این صورت عضلات شکم ، سفتی و حالت اولیه خود را از دست داده و شکل ظاهری اندام افتاده شده و چربی ذخیره ای شکم به حالت گره دار احساس می شود . به علاوه ، تجمع چربی درمنطقه شکم  به خصوص در خانمها خطر ابتلا به دیابت و عوارض عروقی را چند برابر می کند.

 

برای از بین بردن چربی های اضافی شکم چه کنیم؟

این بافت چربی ، برای بدن یک انبار انرژی است و بدن مازاد نیاز خود را در آن ذخیره کرده ، در مواقع نیاز ، از آن برداشت می کند . پس باید کاری کرد که بدن نیازمند انرژی بافت چربی شود. دریافت کالری کمتر و ورزش کردن ، راه رسیدن به این مقصود است. البته اکنون با روشهای دیگری مثل جراحی نیز ، این چربی ها را بر می دارند ولی اگر بتوانیم با ورزش ، که سلامت عمومی بدن را به دنبال دارد ، آن را از بین ببریم ، مسلما به جراحی نیازی نخواهد بود .

 ادعا می شود که کمر بندهای شوک دهنده با وارد کردن جریان های الکتریکی به چربی شکم موجب تجزیه آنها و قوی شدن عضلات شکم می گردد . در صورتی که تنها جریانهایی با قدرت ایمپالسهای مغز ، موجب انقباض عضلات می شود و اگر چنین جریانی با این کمربند وارد شکم شود موجب یک انقباض دردناک خواهد شد .البته استفاده از وسایل ورزشی که موجب انقباض عضلات شکم شود ، مفید است ؛ اما ورزش کردن به تنهایی کافی نخواهد بود ، چرا که کالری اضافی باز هم در شکم یا باسن ذخیره می شود . پس باید از خوردن شیرینی های خامه ای ، تنقلات چرب مثل چیپس ، غذاهای پر روغن و نان و برنج زیاد از حد پرهیز کرد.

یک ورزش مفید:

دراز و نشست از راحت ترین و مؤثرترین ورزش ها برای برطرف کردن چربی شکم است. با فشار زیادی که به عضلات شکم وارد می شد ، این عضلات قوی شده و شکم به حالت اولیه باز می گردد . مدت ورزش چند روز یا چند هفته نیست بلکه باید آنرا مداوم انجام داد . تمرینات ورزشی در صورتی که به درستی انجام نگیرند ، به کمر شما آسیب می رسانند.

طریقه درست انجام دراز نشست:

به  پشت روی زمین نسبتاً نرمی بخوابید. پاها را خم کنید تا کف پایتان روی زمین قرار بگیرد ، دستانتان را به روی سینه قرار دهید . ابتدا سر را بلند کرده و سپس شانه ها را به آرامی 30 تا 40 سانتی متر بالا بیاورید و دوباره بخوابید . بلند شدن بیش از این مقدار عضلات پای شما را به کار می گیرد. ده مرتبه پشت سر هم ، این کار را انجام دهید . چند ثانیه استراحت کنید و ده مرتبه بعدی را انجام دهید. در ابتدا لازم نیست زیاد به خودتان فشار بیاورید ، زمانی که احساس کردید ، عضلات شکم شما قوی تر شده اند جسم سنگینی را در هنگام دراز نشست در دست ، روی سینه بگیرید تا فشار بیشتری به عضلات شکم وارد شود.

 ورزشهای تکمیلی دیگری که می توانید برای متناسب شدن شکم انجام دهید در ذیل ارائه شده است :

چهار دست و پا روی زمین قرار بگیرید ، یک پای خود را مستقیماً بلند کرده و در هوا نگاه دارید ، از یک تا 5 بشمارید ، سپس به حالت اول برگردید ، از یک تا 5 بشمارید حالا پای دیگرتان را به همین صورت حرکت دهید و بشمارید . این عمل را چند بار تکرار کنید .

روی زمین بنشینید کف دستها را در طرفین بدن ، روی زمین بگذارید و زانوها را خم کنید ، در این حال با باسن خود جابجا شده به جلو بروید در حقیقت ، سر بخورید .  می توانید با دستها مچ پاها را بگیرید .

به پشت روی زمین طاق باز بخوابید ، دستها را باز کرده در طرف راست و چپ روی زمین دراز کنید حالا زانوها را خم کنید و همانطور که به هم چسبیده اند با هم اول به طرف راست زانوها را تا نزدیک زمین بیاورید ، سپس  به همین شکل به طرف چپ تا نزدیکی زمین حرکت دهید ، این عمل را 10-15 بار تکرار کنید .

بایستید و دست ها را به طرف جلو دراز کنید و در مقابل روی خود به لبه یک صندلی تکیه دهید حالا به تدریج و خیلی آهسته  زانوها را خم کنید  تا به صورت نشسته در آیید ، سپس  به آهستگی بلند شده و بایستید . این عمل را 5 تا 10 بار تکرار کنید .

به روی شکم ، روی زمین بخوابید ، چانه خود را روی هرد و دست خود قرار دهید در حالیکه پاها را کشیده و دراز نگاه داشته اید ، یک پا را تا آنجا که می توانید بالا بیاورید و در آن حالت نگهدارید ، از یک تا 5 بشمارید وسپس پا راپائین بیاورید – حالا این عمل را با پای دیگرتان انجام دهید .

 

چهار دست و پا روی زمین قراربگیرید ، یک پای خود را مستقیما بلند کرده درهوا نگاه دارید وازیک تا 5 بشمارید سپس به حال اول بازگردید وازیک تا 5 بشمارید اکنون  پای دیگرتان رابه همین صورت حرکت دهید وبشمارید . این عمل را چند بارتکرارکنید.

(می توانید از این ورزشها و ورزشهای قبلی که در مطلب درمان چاقی موضعی 3 آمده ، یک پرینت تهیه کنید و هر روز با نگاه کردن به آن ورزشها را انجام دهید. )

 

بقیه عکسها رو در ادامه مطلب ببنید

Sharon.Stone.July.2004.jpg

 

 

Sharon.Stone.Ageless.2005.jpg

 

 

 

 

 

Sharon Stone hair

Sharon.Stone.ESPY.Awards.jpgSharon.Stone.Basic.Instinct.Poster.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Sharon Stone address picture

Sharon.Stone.Son.Roan.2005.jpgSharon.Stone.Phil.Bronstein.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sharon Stone in May

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sharon.Stone.smiles.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نوشته شده در پنجشنبه پانزدهم بهمنماه سال 1388 ساعت 09:01 توسط شهره آفاق نظرات | |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت