تبلیغات
پیش به سوی اندامی متناسب - روز جمعه ..روز تعطیل..واما ورزش...
پیش به سوی اندامی متناسب

کالری کمتر........... زندگی سالمتر......... خوش هیکلتر

 

 

جمعه روزه ام....

---------------------

میان وعده   -------------
ناهار   ---------
میان وعده    ----------
شام

   

میان وعده    
مکمل ها  
کالری مکمل ها  
مایعات مصرفی  
کالری مایعات  
خواب بعد از ظهر  
ساعت خوابیدن شب
جمع کل 

موضوع امتیاز  جمعه 30بهمن ماه 1388
 12 لیوان آب روزانه    1

 نیم ساعت ورزش 1امتیاز و هر 10 دقیقه1امتیاز اضافه(500 طناب 4امتیازو اسکی فضایی نیم ساعت ا امتیاز  /50حرکت کش 1امتیاز)

      

 کالری مجاز روزانه 500کالری /5امتیاز  

 زیباسازی اندام(پوست و مو  ناخون و ماساز ..)1امتیاز

 
 لبنیات کم چرب/1امتیاز

--------

 2لیوان سبزیجلت پخته/1امتیاز   

 مصرف کرب مجاز(عدم مصرف نان برنج بسکوییت ومیوه های کرب دار) 2امتیاز

 
انتخاب اصلح (کمتر کالری گرفتن و عدم مصرف کرب بالای30)1امتیاز

    

 سرکشی به بچه ها هم گروه و غیره/هر 5نفر 1امتیاز  
 رضایت بالای 80 درصد 1امتیاز  
 جمع امتیاز امروز شهره گل گلاب  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Holly Madison on "The Girls Next Door"

بچه ها سلام جمعه خوبی رو براتون آرزو میکنم

امروز باید به کارای عقب افتاده بپردازم..تا عید چیزی نمونده و باید ریز ریز کارامو انجام بدم تا دم عید نمونه...کمد هارو دونه دونه بریزم بیرون..امسال میخوام فنگ شویی کنم و چیزای بدون استفاده و جاگیر رو بدم بره..حداقل یکی استفاده کنه!!

از همه ممنونم..بابت راهمایی..اگه تجربه هامو به هم بگیم خیلی خیلی کمک کنددس...دیگه چیزی نمونده..همه دارن میدون تا عید نرسیده کارارو بکنن....من که کار عقب مونده زیاد دارم..مخصوصا نظافتی...تماس تلفنی که نگو.....چکاب کنم....خلاصه باید ریز ریز انجام داد تا این 30روز تموم شه..تازه برای سرگرمی هم خوبه که وقتمون بگذره و نخوریم....من تصمیم گرفتم کرب نخورم تا شوک وارد کنم و وزنم بیاد پایین...فکرکنم 3کیلو میاد بااین روش....تا به کتوز برسم...اون وقت خودبه خود گرسنه نیستم..عید هم باید همین باشم که زنم نره بالا و با خانواده هم غذابخورم...نمیشه که عید روزه باشم که!!!!تازه عروسی هم دعوتیم..یهخ ورده برنامه سفرمون رو به ه م ممیریزه..روز سوم عیده!!یعنی از اول عید باید تاچهارم تهران باشیم!!!!!!!!

تمیزکردن و رسیدگی به کارا یه حسن دیگش اینه که ادم احساس سبکی میکنه و حس خوبی داره و کمتر فکر پرکردن شکمه!!!

برای همه آرزو میکنم که روزای خوبی داشته باشین و باک انگیزتون پرباشه

راستی کامنت دونی بعضی بچه ها باز نمیشه..مریم جون..توئیگی عزیز و......منو ببخشید...سعی میکنم..سعی میکنم

به هرحال  عروسی رفتن وعید و..انگیزه ای که خودمو مانکن کنم تا لباس باز باز بپوشم...وگرنه نمیرم!

------------------------------------------------

درهفته یک کیلو لاغرشوید

لا‌غر شدن مثل یک رویای دست نیافتنی است. گاهی و برای بعضی آدم‌ها غیرممکن به‌نظر می‌رسد و گاهی برای رسیرن به آن، تحمل رژیم‌های وحشتناک و مضر توصیه می‌شود. در حالی که اگر شما طبق برنامه عمل کنید، حتی با یک قدم زدن معمولی که اصولا‌ هم برای سلا‌مت شما مفید است، می‌توانید کلی وزن کم کنید. در این برنامه ما به شما می‌گوییم که چطور می‌توانید با یک برنامه‌ریزی منظم، در عرض یک ماه 4 کیلو از وزن بدنتان را کم کنید.

شما فقط کافیست یک‌ماه به خود فرصت بدهید  بعد از آن، ادامه کار، خیلی راحت‌تر خواهد بود. مطمئن باشید اگر شما این برنامه پیاده روی  را که برای مدت چهارهفته در نظر گرفته شده است، اجرا کنید، پس از آن چون به راه‌رفتن روزانه عادت کرده‌اید، دیگر ادامه آن مشکلی برایتان ایجاد نخواهد کرد. البته کاهش وزن از این طریق نیازمند صبر شماست و کمی طول می‌کشد، اما نتیجه‌اش ماندنی‌تر از سایر لاغری‌هاست.
اگر طی این برنامه یک‌ماهه یا حتی بعد از آن، از پیاده‌روی خسته شدید، نباید به خودتان سخت بگیرید! چون این کار می‌تواند شما را به کلی دلزده کند. اگر احساس کردید که دیگر نمی‌توانید پیاده‌روی و ورزش را تحمل کنید، یکی دو روز به خودتان استراحت دهید و در منزل باقی بمانید. فکر نکنید که با این دو روز استراحت، نتیجه پیاده‌روی چندماهه شما از بین می‌رود. اصلاً این‌طور نیست. اما باید سعی خود را بکنید تا این حالت خستگی کمتر برایتان پیش بیاید و در صورت خستگی، هرچه زودتر آن را برطرف کنید. برای این کار سعی کنید نتیجه نهایی را مجسم کنید و در رویایتان خود را ببینید که به وزن دلخواه رسیده‌اید! این تصور به شما کمک می‌کند تا همچنان برانگیزه باقی بمانید. هر وقت خسته شدید، به این فکر کنید که پیاده‌روی غیر از کاهش وزن، کارهای دیگری هم می‌کند! پیاده‌روی جریان خون شما را کنترل می‌کند و تحرک شما باعث سلامتی بیشتر شما می‌شود. در ضمن پیاده‌روی سیستم دفاعی بدن را تقویت می‌کند و استرس و فشارعصبی را از شما دور می‌کند. این جملات را دائماً با خود تکرار کنید تا بتوانید به پیاده‌روی ادامه دهید.
در این برنامه‌ها، سعی کنید با یک نفر دیگر همراه باشید؛ مثلاً از دوستی خواهش کنید حداقل برخی اوقات با شما برای پیاده‌روی بیاید. شما حتی می‌توانید پیاده‌روی روزانه را به بعد از شام منتقل کنید و به همراه همسر و فرزندنتان برنامه را اجرا کنید. به این ترتیب، اعضای خانواده نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. به این فکر کنید که در پایان این چهارهفته شما بیش از 4 کیلوگرم وزن کم می‌کنید.
پیاده‌روی شما حتماً نباید راه‌رفتن در فضای آزاد باشد بلکه می‌توانید با دستگاه‌های ورزشی ثابت نیز این کار را انجام دهید.
بهتر است قبل از صرف ناهار در اطراف محل زندگیتان پیاده‌روی کنید چون به این ترتیب شما کالری از دست می‌دهید و تحقیقات ثابت کرده‌اند که ورزش قبل از غذا، باعث می‌شود فرد غذای سالم‌تری انتخاب ‌کند.
هفته اول: شروع کردن مشکل‌ترین قسمت کار است
قبل از شروع پیاده‌روی حدود 5 دقیقه نرمش کنید. برای اولین روز (مثلا روز شنبه) حدود 1 /5 کیلومتر پیاده‌روی کافی است. روز بعد این مقدار را دو برابر و یعنی به 3 کیلومتر برسانید. روز دوشنبه 3 انتخاب دارید: یا به مدت 40 دقیقه پیاده‌روی کنید و یا به مدت 30 دقیقه با دستگاه ثابت تمرین کنید. همچنین شما می‌توانید با بستن یک <گام شمار> به پای خود، به اندازه 8 هزار قدم راه بروید.
روز سه‌شنبه باز هم 3 کیلومتر راه بروید و روزچهارشنبه این مقدار را به 4 /5 کیلومتر برسانید. روزپنجشنبه سه انتخاب دارید. یا به مدت 45 دقیقه در فضای آزاد راه بروید و یا به مدت 35 دقیقه با دستگاه ثابت پیاده‌روی کنید. سومین انتخاب شما این است که با پوشیدن<گام‌شمار9 > هزار قدم راه بروید. روز جمعه سعی کنید با یکی از دوستان یا افراد خانواده به پیاده‌روی بروید، اصلاً مهم نیست که چقدر راه بروید، فقط این کار را انجام دهید.

هفته دوم: به تدریج روی دور می‌افتید
روز شنبه 3 کیلومتر راه بروید و روز یکشنبه یکی از این 3 گزینه را انتخاب کنید: 30 )1دقیقه با سرعت راه بروید.)2 با سرعت 6 کیلومتر در ساعت به مدت 30 دقیقه روی دستگاه ثابت راه بروید.)3 با <گام‌شمار>، 10500 قدم بردارید.
روز دوشنبه هم 3 کیلومتر راه بروید و روز سه‌شنبه یکی از گزینه‌های روز دوشنبه قبل را انتخاب کنید. روز بعد یعنی روز چهارشنبه تقریباً 6 کیلومتر راه بروید اما روز پنج‌شنبه باز هم سه انتخاب دارید: اول اینکه یک‌ساعت بیرون از منزل راه بروید. دومین انتخاب اینکه با یک گام‌شمار حدود 11 هزار قدم بردارید و سوم اینکه، با دستگاه ثابت به مدت 45 دقیقه با سرعت 6 کیلومتر در ساعت راه بروید. روز جمعه باز هم مثل هفته گذشته با یک نفر همراه شوید و هر چقدر که دوست دارید، پیاده‌روی کنید.

هفته سوم: فشار بیشتر می‌‌شود
به همین راحتی شما به هفته سوم پیاده‌روی رسیدید. فقط دو هفته تا پایان راه باقی مانده است. روز شنبه 4 /5 کیلومتر پیاده‌روی کنید. روز یکشنبه به‌عنوان جایزه به شما استراحت می‌دهیم: فقط /5‌1 کیلومتر قدم بزنید! روز دوشنبه مثل دوشنبه‌های پیش سه انتخاب دارید: )1 در فضای باز /5‌1 کیلومتر پیاده‌روی کنید. )2 با یک گام‌شمار 11 هزار قدم بردارید. ) 3 روی دستگاه ثابت با سرعت 7 کیلومتر در ساعت حدود 30 دقیقه راه بروید.
سه‌شنبه 3 کیلومتر راه بروید و چهارشنبه یکی از فعالیت‌های روز دوشنبه را تکرار کنید. روز بعد هم (یعنی پنج‌شنبه6 ) کیلومتر پیاده‌روی کنید. روز جمعه هم جمعی از دوستانتان را دعوت کنید تا با هم به پیاده‌روی بروید تا آنها هم برای انجام این برنامه 4 هفته‌ای ترغیب شوند.

هفته چهارم: فقط یک هفته تا موفقیت
بهتر است روز دوشنبه را با سختی آغاز کنید و حدود 6 کیلومتر پیاده‌روی کنید. در عوض، روز یکشنبه، سه انتخاب دارید: )1 فقط 4/5 کیلومتر پیاده راه بروید.)2 با دستگاه ثابت حدود 4/5 کیلومتر با سرعت 7 کیلومتر در ساعت راه بروید.11500 )3 قدم با <گام‌شمار> بردارید. روز دوشنبه 3کیلومتر و روز سه‌شنبه 4/5 کیلومتر. این مقدار را در روز چهار شنبه به 6 کیلومتر برسانید و روز پنج شنبه باز‌هم سه انتخاب دارید: )1 یک‌ساعت پیاده‌روی در فضای باز، 45 )2 دقیقه پیاده‌روی بر روی دستگاه ثابت،)3 تعداد گام‌هایتان را با گام‌شمار به 12 هزار برسانید. روز جمعه نیز به‌عنوان پاداش استراحت کنید. شما موفق شدید این یک‌ماه را پشت‌سر بگذارید.
اگر می‌خواهید وزنی که با این روش از دست داده‌اید، دوباره باز نگردد و یا حتی بیشتر وزن کم کنید، پیاده‌روی را ادامه دهید. در مجموع به 30 دقیقه پیاده‌روی در روز، نه تنها به حفظ وزنتان کمک می‌کند، بلکه فواید بی‌شماری برای سلامتی شما دارد.‌

-----------------------------

فرم صورتتان را کشف کنید

شناسایی شکل هندسی چهره برای انتخاب مدل مو، بستن روسری، انتخاب عینک و آرایش صورت بسیار مهم است.

ما در این مقاله شناسایی کل چهره را آموزش می‌دهیم. پس از اینکه فرم کلی چهره خود را شناسایی کردید با توجه به نکاتی که ما در مقالات بعدی به شما خواهیم آموخت، می توانید بهترین انتخاب را روی عینک، مدل مو، بستن روسری و شال، کلاه مناسب و مدل مو داشته باشید.

فرم‌های چهره:

به طور کلی شکل چهره افراد به یکی از انواع هفت‌گانه مربع، مستطیل، مثلث، گرد، ذوزنقه1، ذوزنقه 2 و بیضی شبیه و نزدیک است.

با دو دست موها را آرام به عقب بکشید و با دقت چهره خود را در آینه بنگرید، چهره شما به کدام یک از فرم‌های هندسی نزدیک است؟

چهره خود را با یک خط‌کش یا متر بدین شکل اندازه گیری و یادداشت کنید:

  • درازای چهره: از خط رستنگاه مو تا زیر چانه
  • عرض چهره : پهنای گونه‌ها یعنی از گونه سمت راست تا انتهای گونه سمت چپ
  • عرض پیشانی: از ابتدای نوک پیشانی در رستنگاه مو تا انتهای پیشانی
  • عرض فک: فاصله فک سمت راست تا انتهای فک سمت چپ

با توجه به اندازه‌ها و نکات زیر فرم صورتتان را بیابید.

-----------------------------------

  چه چکمه ای مناسب ساق ماست؟؟

تعداد زیادی از خانم‌ها به خاطر اینکه پاهای زیبایی ندارند از پوشیدن دامن اجتناب می‌کنند، اما اگر شما پاهای کلفت و نامتناسبی دارید چکمه‌ها نجات دهنده شما هستند.

اگر واقعا پاهایی دارید که باید پنهان باشند چکمه‌ها به شما کمک می‌کنند که دامن بپوشید و از پوشیدن مادام‌العمر شلوارها نجات پیدا کنید. البته این بدین منظور نیست که شما می‌توانید هر مدل چکمه‌ای را انتخاب کنید. نکاتی وجود دارد که نسبت به اندازه ساق پایتان چه چکمه‌ای را انتخاب کنید، که ما در اینجا بررسی می‌کنیم.

 

اگر ساق پایی باریک و لاغر دارید:

 

 

پاهای خیلی باریک در چکمه‌هایی که ساق شل و گشاد دارند مانند چوب باریک دیده می شوند پس از پوشیدن این مدل‌ها دوری کنید.

 

چکمه هایی با پاشنه های باریک و ظریف انتخاب کنید و از پوشیدن چکمه هایی با پاشنه‌های بزرگ و پهن پرهیز کنید.

 

 

اگر ساق پایی کلفت دارید:.................

 

 

 

اگر پاهایی چاق و کلفت دارید از مدل چکمه‌هایی با پاشنه های کلفت بپوشید چون با پاهایتان در تناسب است.

بین چکمه و دامن فاصله ای نباید وجود داشته باشد طوری دامن و چکمه‌تان را انتخاب کنید که پایتان معلوم نباشد.

شلوارتان را بر روی بالای ساق چکمه تا نزنید.

 


نوشته شده در جمعه سی ام بهمنماه سال 1388 ساعت 15:16 توسط شهره آفاق نظرات | |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت